Online kampányolás:

N

Mit értünk online kampányon?

Az online kampány egy jól felépített rendszer ami megtalálja a potenciális vásárlót, és lépésről lépésre – mikro konverziókon keresztül – elvezeti az érdeklődőket a vásárlásig. 

Mi nem számít kampánynak?

Ha csak hirdeted a szolgáltatásodat, ha nincs konkrét terméked, ha nem építesz fel folyamatot, ha az érdeklődőre bízod, hogy mit tegyen, akkor az nem kampány

Min múlik a siker?

Alapvetések

Legyen rendszered, folyamatod

Az online kampány CSAK többlépésben, folyamat jelleggel tud működni. Online marketing stratégia nélkül minden tevékenység, költés csak kidobott pénz lesz. 

Legyen konkrét terméked

Legyen legalább 1 konkrét terméked! Ha csak általában hirdeted a szolgáltatásodat, abból nem lesz kampány, nem lesz vevő.

Legyenek kiváló szövegeid

A marketing szövegírás egy önálló szakma. A szövegeidnek a célcsoporthoz kell szóljanak és aktivitásra kell serkentsenek.

Lépések

Találják meg a honlapod, az ajánlatod

A Google Ads-cel és FB hirdetéssel jól célzott, valódi célcsoportot tudsz a honlapodra terelni

Legyen nagyon erős lead magneted

Az első benyomás ereje. A vevő ilyenkor még nem tud dönteni. Adj azonnal ingyen, valódi értéket. Nyűgözd le a vásárlódat.  

Visszautasíthatatlan ajánlat

Olyan ajánlatot adj, amit nem lehet visszautasítani. Csak az igen-igen az elfogadható pozíció

Hogyan tervezz ha kampányolsz?

A jó kampány együtt gondolkodik a vevővel.

Az online kampányt úgy kell felépíteni, mint egy személyes értékesítést. Itt is lépésről lépésre, bizalmat építve, az összes kifogást, ellenállást kezelve, garanciákat vállalva, a végén pedig egy remek ajánlattal lezárva képzeld el a folyamatot. 

Kötelező elemek: 

Lead magnet

Kell egy csali, amire mindenképp ráharap az érdeklődő

Hírlevelek, hasznos anyagok

Ezekkel az email-ekkel tudod a hideg érdeklődet “felmelegíteni”. 

Visszautasíthatatlan ajánlat

Az ajánlatnak – a termék prezentálásának – olyannak kell lennie, hogy csak “Igen”-nel lehessen rá reagálni

Opcionális elemek:

De törekedj az alkalmazásukra

 

Belépő termék

Hasznos, és “nagyon megéri árú” termék. 

Szakmai tanulmány

Hosszú, részletes, alaposan megírt szakmai tanulmány, ami nagyot lendít a szakmai presztizseden

2-3 opció a termékajánlatodra

Az a lényege, hogy ne azon fondolkodjon a vevő, hogy megvegye-e, hanem azon, hogy melyiket vegye meg. 

Kampány

Folyamat

HOVA KÜLDJEM A VIDEÓT?

Bármikor meg tudod nézni. Akár többször is.

 

 

You have Successfully Subscribed!