Online kampányolás:
Mit értünk online kampányon?
Az online kampány egy jól felépített rendszer ami megtalálja a potenciális vásárlót, és lépésről lépésre – mikro konverziókon keresztül – elvezeti az érdeklődőket a vásárlásig.
Mi nem számít kampánynak?
Ha csak hirdeted a szolgáltatásodat, ha nincs konkrét terméked, ha nem építesz fel folyamatot, ha az érdeklődőre bízod, hogy mit tegyen, akkor az nem kampány
Min múlik a siker?
Alapvetések
Legyen rendszered, folyamatod
Az online kampány CSAK többlépésben, folyamat jelleggel tud működni. Online marketing stratégia nélkül minden tevékenység, költés csak kidobott pénz lesz.
Legyen konkrét terméked
Legyen legalább 1 konkrét terméked! Ha csak általában hirdeted a szolgáltatásodat, abból nem lesz kampány, nem lesz vevő.
Legyenek kiváló szövegeid
A marketing szövegírás egy önálló szakma. A szövegeidnek a célcsoporthoz kell szóljanak és aktivitásra kell serkentsenek.
Lépések
Találják meg a honlapod, az ajánlatod
A Google Ads-cel és FB hirdetéssel jól célzott, valódi célcsoportot tudsz a honlapodra terelni
Legyen nagyon erős lead magneted
Az első benyomás ereje. A vevő ilyenkor még nem tud dönteni. Adj azonnal ingyen, valódi értéket. Nyűgözd le a vásárlódat.
Visszautasíthatatlan ajánlat
Olyan ajánlatot adj, amit nem lehet visszautasítani. Csak az igen-igen az elfogadható pozíció
Hogyan tervezz ha kampányolsz?
A jó kampány együtt gondolkodik a vevővel.
Az online kampányt úgy kell felépíteni, mint egy személyes értékesítést. Itt is lépésről lépésre, bizalmat építve, az összes kifogást, ellenállást kezelve, garanciákat vállalva, a végén pedig egy remek ajánlattal lezárva képzeld el a folyamatot.
Kötelező elemek:
Lead magnet
Kell egy csali, amire mindenképp ráharap az érdeklődő
Hírlevelek, hasznos anyagok
Ezekkel az email-ekkel tudod a hideg érdeklődet “felmelegíteni”.
Visszautasíthatatlan ajánlat
Az ajánlatnak – a termék prezentálásának – olyannak kell lennie, hogy csak “Igen”-nel lehessen rá reagálni
Opcionális elemek:
De törekedj az alkalmazásukra
Belépő termék
Hasznos, és “nagyon megéri árú” termék.
Szakmai tanulmány
Hosszú, részletes, alaposan megírt szakmai tanulmány, ami nagyot lendít a szakmai presztizseden
2-3 opció a termékajánlatodra
Az a lényege, hogy ne azon fondolkodjon a vevő, hogy megvegye-e, hanem azon, hogy melyiket vegye meg.
Kampány